2017年4月1日

170401大潭水塘

昨日狂風雷雨又潮濕到100%, 今日風和日麗超乾燥.


兩個極端.

在陽明山莊閘口, 我耳仔冰凍到成身震, 好彩媽咪帶定件薄褸俾我頂一頂.

點知行左一陣, 溫暖到又要即除褸.

春天, 係植物發芽長葉季節.

藍加綠, 最鍾意.

爭取入夏前, 到郊遊地, 多走幾圈.

炎夏, 就唔可以企咁耐.


雨季未來, 水塘快見底.


今日遲左出門, 太陽快升到頂.

好陽光, 有風來, 好舒服.

係吹到頭髮亂左少少囉.




遠處嫩紅葉, 紅橙綠都有.

又到砂路.

雖然防滑, 但我無著鞋.

行起來, 有些拮腳板.

行下石躉, 都係行返砂路.

今日堅持自己行.

過埋呢段會好些.

呢度好好多.



又到燒烤場, 好鍾意呢度楓香樹下.


中水塘竟然有水流下, 水溪明明無乜水.



今日行山人都多, 我地等人一走, 即影相.

我都好合作.



係咪抵俾個 LIKE.

到大潭道, 又係住長途返歸時.

沒有留言:

張貼留言