2017年4月14日

170414復活長假第一日

復活長假, 一連四日, 以往, 第一日都會去遠少少, 行下郊野.
但婆婆前兩日有腳水腫, 安全起身, 昨晚捉左佢去睇私家醫生, 醫生開多半粒去水丸俾婆婆消腫.
話可以等下月初廣華覆診, 一併同醫生講.
食多半粒去水丸, 有可能去多左廁所, 唔想留低婆婆, 我地決定第一日假, 都係行城門河.


出門時, 大懵細媽點數叫媽咪同婆婆帶齊野, 最後係佢帶漏我頂太陽帽.
上車先發現, 好彩常備後備帽. 點知落車後, 準備好裝備時, 上星期戴的粉紅大眼仲在袋, 於是又一連兩日戴同一頂.

細媽行行下, 突然大叫有條大蠕蟲, 仲長過我, 媽咪俾細媽激死.

上星期仲預告今日有雨, 天氣變幻無常.

好好天.

出河畔.


今日好開心.

相信係第一日, 精神足.


婆婆話精神唔錯, 我同婆婆都要努力.

保持健康.


暫時, 婆婆都無話有唔妥.

真係好.

今日, 短短地行下.


回程喇.

早些返家休息.

我同婆婆會好好休息.

因為聽日, 會郊遊呀.

沒有留言:

張貼留言