2017年4月16日

170416復活長假三之大潭水塘

昨日取消原定計劃, 有機會再行. 今日唔可以唔出動, 唔想又城門河, 一於又來陽明山莊出發.


雖然昨日睇完醫生, 但我同婆婆都一樣好好精神喎.

婆婆年紀大, 長假唔長征, 長者要維持適當活動, 舒展同鍛練肌肉, 唔可以唔郁, 要找適合路線, 我同婆婆要繼續保持身體健康呀.

慢斜落, 婆婆唔覺辛苦.

近期野生紅杜鵑花期, 仲有幾棵在左近.

紅到呢.........

羊角拗花, 全株有毒, 小心.

下午會接近 30 度, 但剛抵埗, 有霧水同多陰天.



水塘旱, 婆婆不停講無雨, 無水👅

早排, 見婆婆行下都氣喘, 好擔心, 但呢排好返好多, 大細媽要監控住婆婆.

塘內好多怪獸 (錦鯉).

我都會睇實婆婆.

睇情況, 我地下次可以試下, 行返上去吹風坳落英皇道.

即係行整條東區自然步道.

我知婆婆一定得.

今日無帶足夠水, 所以, 今日唔會行上去.

婆婆, 下次啦.


食左藥, 其中一粒係止瀉, 我無唔舒服, 係少左便便.

唔講, 都唔知我肚仔有事.

見我笑得咁開心, 大細媽放下包伏.

樹獸  ?👽



又到綠油油的楓香樹下.



呢度太靚, 成日來都唔厭.

中水塘成日有水流出, 但大潭水塘同大潭篤水塘就無乜水, 究竟水由那處來 ?




好彩有太陽帽, 個個讚我醒目.

接近中午, 熱熱了.

抵大潭篤水塘.

到大潭道閘口, 完成今日行程. 長假唔長征, 但避免唔到長程車囉, 又要坐到 pat pat 痛了.😵

沒有留言:

張貼留言