2017年4月23日

170423陰天下步走走

今早天陰, 反正都係來城門河, 有雨都唔怕.


但出門時, 出了事.
細媽叫我入私家車時, 我未入齊袋中, 細媽手快想拉好拉鍊, 拉埋我 pat pat先, 痛到我慘叫, 媽咪在廳唔知, 以為我在房突然抽筋.
有陰影, 再入袋時, 唔敢坐低, 一直企.
大細媽一直安撫我, 最後上車前都卧低.

心仍在驚驚, 一路行, 都要大細媽安撫錫錫來定心.

恆常適當運動, 對長者好重要, 所以, 大細媽唔再帶我上高山, 點都要捉婆婆出來走走.

走動下, 對心肺功能同肌肉都好, 延緩衰老.


我地都想婆婆健康呀.







唔好粗之過急. 下周六又好天, 我地又決定同婆婆行山.

翌日行城門河, 幾好呢.

我地都唔會似以前咁勁, 一連兩日都行山.

現在安排係最好, 我又唔介意次次都來城門河.

而且, 呢度都識左好多街坊, 大家見面打招呼, 好開心.

跟住返食堂.

只要天氣同身體容許, 我地係唔會俾婆婆做宅女.

沒有留言:

張貼留言