2015年10月1日

151001十一晨運

十一假期, 昨晚又掛起雷暴警告.


今早入到小瀝源, 雲層厚到見唔到太陽升起.

天陰陰都好o丫.

暫時都係得廿七度.

行得幾爽呀.

細媽話咁多雲, 過橋啦, 點知過了一半, 天空突然穿了個洞, 太陽在雲中破出.

行到划艇會, 太陽好猛呀, 無諗到呀. 媽咪見咁曬, 打算抱我返對岸.

點知, 太陽唔夠厚雲勁, 出左一陣, 又藏起來, 我唔駛伸長脷仔散熱了.

於是繼續向前行.

暫時仲好寧靜, 因為仲早, 未有傭姐姐來聚會.

細媽話唔過橋住.

今日再行遠一點.

在獅子山隧道公路過河.

今早太陽出來, 都幾驚太熱, 因為今日無帶散熱衣.

我都係愛天陰陰.

我地又撞到好多朋友仔出來, 呢位係細B.

呢兩位老人家, 後一位有十二歲多, 叫QQ, 前一位係叉燒, 十六歲多了.

我揍埋去, 我細好多. 仲有牛丸同 Pizza怕醜, 無影到佢地.

女人真長氣, 傾左好耐, 我肚餓呀, 催左好多次先肯走.

今日又搵到風位, 嘩, 吹到傻佬咁添.

沒有留言:

張貼留言