2015年10月31日

151031哈囉喂熱步在深井

半夜, 細媽見有細雨, 幾驚晨早起身成地濕, 好彩唔係咋, 否則, 今日行山又泡湯. 


好耐無來深井一帶行, 因為驚半路灑雨, 行水泥路比山路安全些.

今日行山多對腳, 佢就係大姨媽, 佢陪我地 Hea行半山日.

去接大姨媽時, 都有灑幾滴雨, 但呢帶又唔太差.

又話多雲有雨, 有陽光呀. 好彩有樹蔭.

聽到大大流水瀑布聲, 對面係有名的鬼怒瀑, 大姨媽介紹話, 因流水沖走瀑布兩旁砂石而露出紅色岩石, 似鬼神發怒而面紅, 因而得名, 我地又識多樣.

又來到喜香農莊, 蓮花又盛開了.



也有睡蓮.

四周種左好多農作物, 婆婆仲話想買返屋企. 我地剛起步咋.


農莊白宮主人想走出來搵我, 我都係不便久留.

又話多雲有雨, 鬼咁好天氣.

如果無樹蔭, 又真係會屎呀.

喂, 你地行慢D啦, 媽咪又溜後.

過左重陽, 就唔怕太多車來往, 行都暢快D.

天氣預告又出錯嗎 ? 咁藍天 ? 咁鬼熱呀 ?

行快步, 都係在樹蔭底等佢地會無咁笨.

坐下休下息, 佢地咁快過我頭.

突然重左ge ??

媽咪, 我背脊有乜野係咁呀 ?

嘩, 又到分岔位, 就快行完啦.

肚仔餓了.

媽咪話去食好野呀.

一不留神下.

我個頭發生乜事呢 ?

敝傢伙, 我又聽到細媽話我.

當聽唔到.

媽咪話想幫我放鬆下, 我又變身著泡泡褲.

細媽好鍾意我著泡泡褲樣o架, 扭扭下, 好正喎.

我都鍾意, 但剛起步行時, 唔方便, 係唔可以咁呀.

深井至深井.

快成4個半鐘落到深井村, 熱步走一圈.

好攰呀, 幸好呢度俾我入, 又有位坐.

明明今日準備補祝大姨媽生日, 但似同婆婆慶祝多, 佢點份餐幾大隻羊脾.

我本來好興奮, 點知原來只係做佈景板咋, 激屎.

返出市區, 又陪大姨媽去食品節, 夜晚又上大姨媽屋企, 等埋大表同二表返來, 齊齊晚餐呀.

沒有留言:

張貼留言