2015年10月24日

151024甲龍林徑

秋步第三波, 都係唔可以長程, 仲要有樹蔭. 短短地, 一於行甲龍林徑.


約左珍妮姐姐, 為左就佢放工, 我地今日遲點出發. 09:06am起步.

天氣好, 少雲呀.

地面雖然見有青苔, 今日乾爽, 但都唔跣.

好開心, 想唔到休息左兩日, 咁快又出動玩.

但秋天來, 又係淡竹葉結果季節.

起步無耐, 已經黐左好多.

認清路, 我地係行甲龍林徑, 唔係去行甲龍古道.

因呢段係人車同用, 我地等一隊越野單車走了, 我地先行.

因係單程路, 婆婆殿後, 負責做哨兵.

我行大細媽中間, 細媽話有單車來時, 都唔怕因見我唔到而撞到我. 其實婆婆在大後方, 佢一定通知我地.

入左單車禁區, 比較安全了.

雖然間中仍有違法擅進的單車友.

但媽咪一定會話佢地.

呢段間中有開揚位, 我咪行快D o羅.

但佔 9 成在樹蔭底下.

而且唔太難行.

婆婆拎住行山杖, 一步一步落都好輕鬆.

係比較多左少少蚊.

山頭野嶺, 有蚊唔出奇.

所以做足預防, 咪減少被叮機會.

陪著你地走, 一生一世也不分.

你地見我唔到.

話咁快行完.

婆婆未到, 等多陣.

時間尚早, 我有好多時間.

大人先去食薑汁撞奶.

我當然食我私家雞乾啦.

仲早, 我成身淡竹葉穗針, 大細媽壩我梳毛清除. 今日唔算黐得好嚴重, 否則企到腳軟.

搞掂晒, 係時候出去元朗市中心.

終於見毛毛同muji, 但我太激動, 細媽叫我在袋休息.


婆婆抱住妹頭好肉緊.


好耐無見了, 珍妮姐姐, 我地遲些又再約你.





沒有留言:

張貼留言