2015年10月18日

151018提早拜公公

昨日白天都超過 30 度以上, 好彩我地早行完.
今早都偽摸黑起來行晨運好了.
半光的清晨, 光害下, 仍見天上有兩粒明亮星星在照耀.


其中一粒特別大, 是金星定木星呢 ?

我覺得上方是金星, 下一粒較暗的係木星.

當到小瀝源, 天已亮, 都望唔到兩粒星星.

但就見一粒淡淺藍的花如星般燦爛.

我唔係扮 cold, 我係全神注視去了廁所的細媽.


媽咪話, 有時, 我微笑都幾嬌俏.

在水中央, 有白鷺一雙. 咦, 原來係倒影.

起步時, 沙田得 20 度多點, 到城門河畔, 都係 23 度左右, 但天上無雲, 一陣會慢慢熱.

昨日, 屋企果區, 午間升至 32.5度, 所以, 都未宜遠行.

我都係慢慢在呢邊 hea 行好D.

聽媽咪講, 食完早餐, 仲有另一個地方要去.

我知道要去邊喇.

希望今日唔多人啦.


今日行到神召會先回頭.

平時打咭位, 有人曬緊果皮, 我地唔入去了. 好心急呀, 終點在望.

坐定定, 又開餐. 今日我俾茶檔姨姨抽左水, 由頭掃背到尾, 蝕晒.

因下星期三係重陽節, 正日多人, 而且公公 8月尾忌日, 因天氣熱又無來, 所以安排今日拜下公公呀.

沒有留言:

張貼留言