2015年10月3日

151003彩虹來臨前

今早 6 點未到, 天仍黑.


但見泛起了紅的雲霞, 仲見有一粒星星.

彩虹昨日內香港 800 海里警界線, 以為清早會又風又雨, 點知都俾機會我地.

真係披星戴月呀, 因抬頭仍見下弘月.

再拉近, 仲見到月球上的殞石坑呀.

雲層未太厚, 但相信無咁快落雨.

今日屋企因換水制, 全層樓由 9 至 6 都無水, 都係企埋少少, 我驚突然有風, 吹左我落河, 無水沖涼呀.

細媽話過河.

要在划艇會打咭.

又見呢隻長腳綿羊, 我頭頂到佢肚仔咋.

我地追逐玩左一輪, 佢太快了, 搞到我無氣.

阿伯都係適合 Hea行, 雲薄, 陽光透出, 都係對返大涌橋路果邊.

呢邊有樓擋陽光, 唔怕太陽走出來.

見雲又厚了, 不如上瀝源橋.

明天唔知點, 今日行長少少.

我地又在獅子山隧道公路過河.

今日天氣好, 撞到綿羊仔, 桃桃, 多多, 細B, Pizza, 但仲未見叉燒同婆婆呀.

相信要下星期先見到.

細媽話夠鐘.

我又充滿期待, 急步往沙角.

又在風扇底下, 快些開餐啦.

回家不久, 強烈熱帶風暴彩虹來臨, 三號強風信號於2015年10月03日10時20分生效, 下午稍後風力將顯著增強,天氣轉壞並有大驟雨. 我地在家安全, 希望戶外工作者同毛孩都安全.

沒有留言:

張貼留言