2015年9月30日

150930報告覆診日

19/9 自費照超聲波, 今早去見許醫生, 順便拎埋政府醫院的驗血報告.
許醫生話肝及脾都唔錯, 無粗糙, 無陰影. 幾次驗血, 情況理想.

14年10月時, 都仍驗到輕微乙型肝炎DNA.


今年8月, 已經驗唔到有存在.

醫生話食左接近快三年, 成績唔錯, 但暫唔建議停服. 繼續一年照一次超聲波, 2016年底照肝纖維掃描. 待再食藥多一段時間, 抽血驗某一種野(我唔記得學名), 先考慮可唔可以停藥喎.

4 則留言:

  1. DNA是在廣華醫院驗的嗎?一年驗一次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 以上兩次, 都係廣華驗. 但政府醫院係唔會俾報告你, 只會同你講有事定無事. 因我登記了醫療病歷互聯試驗計劃, 我睇開的專科醫生打印俾我.

      刪除
  2. 我在瑪麗驗,但私家醫生只可看到驗血報血,dna就欠奉,只靠政府醫生講結果我知。好恭喜你可以 dna not detected.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而係廣華唔話我知呀。
      點都好,齊齊打勝呢個仗。

      刪除