2015年5月31日

150531新空調座駛出巡

又半夜下雨, 細媽曾經好早起身望街外, 見仍有雨, 都無見我同媽咪起身. 媽咪矇朧彈起, 原來都 8 點, 地面乾了, 立即行動.
細媽掛住拎風扇同冰墊, 竟然漏左最重要的一樣野 - 太陽帽.


慶幸今日厚雲比昨日多, 暫時勉強頂到.

行一陣, 我休息一陣, 順便俾婆婆擔天望地, 佢又入神親了.

出到城門河, 感覺良好, 因為頭頂一大舊厚雲, 唔駛瞇住眼行.

仲有陣陣風, 好舒服.




今日出來遲左, 太陽升高後, 河畔樹蔭都擋唔住陽光, 係回程去我至愛的沙角村.

大熱天出外, 真係無冷氣點得呀.

剛才咪提過, 細媽拎左冰墊同風扇ge.

我部私家車出來時, 已安裝冰墊. 媽咪想到個好方法, 叫我個御用司機, 加裝風扇在車面, 就唔駛拎住.

我部老爺私家車就變成空調冷氣私家車, 冷風陣陣, 暑氣全消, 室外都嘆到冷氣, 真舒服.

沒有留言:

張貼留言