2015年6月6日

150606呢個夏之晨操涼浸浸

我成身長毛, 雖然又疏又薄, 但夏天都會覺熱. 但因為毛毛可以保護皮膚防陽光直曬, 唔能夠剪, 一入夏. 以前就晨早入大浪西灣玩水, 但11點多回程時, 都在陽光下, 濕身都覺辛苦. 大細媽都頭痛我點避暑, 惟有早起晨操啦.
一直諗將濕毛巾放背, 又或自制網衫放冰墊, 都係唔可行, 終於有救星.
Cooling-Coats - 濕水扭乾放背脊, 唔會整濕毛毛, 又幫助散熱.

濕水未扭乾時, 媽咪都驚重, 點知扭乾水, 又唔覺, 我著左都唔覺負荷.


原本係魔術貼, 細媽幫我改為膠鈕, 唔怕黐毛.

因為我試過魔術貼黐毛而叫救命, 對著衫有陰影.

鈕位置要再稍為改動下, 要整條脷返入去.

今早唔算熱, 仲好好風.

未真正考驗到件 Cooling-Coats威力.

但媽咪在陽光下, 伸手入我背仔內, 佢話涼浸浸的.

幫到散熱都幾好, 跑快幾步都唔驚.

輕鬆步伐.

今早又係晴朗天.

明天會點呢 ?

或者去另一度.

細媽, 好唔好呀 ?

7 點起步.

因頭頂一大片厚雲, 見對岸無陽光曬住.

一於過岸另一邊行去沙角邨食早餐.

嘩, 厚雲玩野, 陽光伯伯又開工, 好彩有件涼墊衣, 除助散熱, 仲可以防曬.

但行左兩個半鐘都夠, 始終在烈日下, 唔好逗留太久.

藍天下, 涼浸浸下, 又結束今日晨操, 肚餓了, 快快醫肚.

沒有留言:

張貼留言