2015年5月25日

150525沐浴節在浴佛節

預期今日浴佛節, 會係三日假期最好的一日, 所以我都七點就起床.


雖然又係行城門河, 但我心情去邊都一樣咁開心.

但入夏了, 雖然 8 點多就到, 氣溫都好了, 點都要行下, 搵樹蔭休息下.

雨水多了, 野菇冒了好多出來, 但絕大部份都有劇毒, 不宜採摘進食, 曾經有人誤食野菇, 結果要換肝.

今日少了練龍舟的健兒, 唔通入晒長洲 ?

今日河畔都唔係太多人, 我快步行都無阻人.


陽光快高高掛在頭頂.

太熱了, 行左個半鐘多點, 我都唔想行, 途中搵樹蔭乘涼次數多了, 細媽問我係咪想上私家車, 僅係好啦, 下次都係要早些出來行晨運, 避開炎夏陽光.

今日去又係返沙角村食早午餐, 然後早回家, 因為要應節, 我今日要全身包括耳仔, 刮牙, 刷牙, 腳底, 所有位置都要大沐浴清潔, 我都唔明點解呀.

沒有留言:

張貼留言