2015年5月24日

150524雨前步

原本一連三日假, 前日半夜又黃雨, 又紅雨, 全日不停係咁又掛又落, 我半夜俾雷聲嚇到不安, 在床四圍行, 細媽都無覺好瞓, 諗住瞓晏覺, 又狂風霤暴嚇醒.

今日都預左天氣差不多, 晨早起來時, 又唔係咁惡劣, 大細媽怕我又蝕左假期, 全家立刻入來城門河行轉先.


OK呀, OK呀, 仲覺有少少陽光.

昨日不見白天, 今早竟然咁熱.

好彩, 我地都係預 hea, 有樹蔭擋擋, 仲有陣陣風.

一出城門河, 又必定打咭.

細媽話好耐無經表姐橋過對岸, 我見今日唔太曬, 就下佢.

划艇會外的空地, 已經整好左幾個有蓋涼亭, 但無樹在旁邊, 都覺唔會涼.

陽光又偷懶, 但我鍾意喎.

繼繽享受自由行.

太開心了.

婆婆昨日都無出街, 佢想話今日行多D, 補返數喎.

但媽咪話已中午, 對我來講又熱左些, 而且稍後會有雷雨帶吹來, 都係快快去沙角村食午飯, 早些回家安全些.

沒有留言:

張貼留言