2015年5月1日

150501勞動在城塘

今日勞動節, 太興奮了, 成晚隔一個鐘叫細媽早起身, 佢都係成 6 點半先肯起來做家務, 講左稍後有驟雨, 要早些出去玩呀.


藍天白雲, 話會有成 31度, 去城門水塘最好.

點解........

因為緩跑徑係多數在樹蔭小徑中.

我休息左四日, 體力儲足, 步伐輕快.

突然發現, 水塘中, 有個圓型水泥建築物, 係乜來.....媽咪懷疑係仙人山墳, 但望下又唔似.

沒入水塘, 肯定係昔日村落遺跡.

太開心, 笑到合不攏口.

婆婆昨晚話唔黐我地出去玩.

今日又上埋我地截的的士, 佢又扮o野了.

下星期三立夏, 我雙耳仔毛已甩晒, 同開始長新毛毛, 俾媽咪話我似甩毛怪.

年年都換耳仔毛毛, 做乜大驚小怪.

咁我唔豎耳lor.

細媽 : 洛洛, 唔玩水呀, 快D上返來呀.

唔俾玩水, 咁我快快霸位等飲水, 唔係, 係飲雞湯.

早前的枯萎, 但又見另一粒黃裙竹笙長出, 呢個位, 一定好多箘絲體.

夏日唔長征, 回程喇.

我地在緩跑徑途中, 都有一大舊厚黑雲, 無陽光, 四周好似好暗, 都幾怕突然灑下雨, 但現在又藍天了.

聽日, 細媽無請假, 佢想我休息, 星期日先有精神出動.

鬼叫我已經係十歲伯伯, 我都要學下養專儲優.

咁四口組都可以全年假日出勤.

回到大霸, 仲好早, 仲未升到 31 度前要離開水塘.

當坐車快到飯堂, 竟然開始灑雨, 回到家, 雨點又大又密, 天佑我家.

沒有留言:

張貼留言