2015年5月3日

150503與大姨媽在城塘

昨日三名女子, 下午假借返工, 獨留我呢個小童在家, 佢地又走左去促進香港繁榮, 難為我在家牽腸掛肚, 掛住佢地, 連雞肉牛筋骨都無晒興趣食. 原來佢地怕我連玩三天, 會過度疲勞, 佢地返來, 都有同我講對唔住, 咁我大方原諒佢地啦.
近來天氣, 都係去有樹蔭行好, 又係來城門水塘, 唔厭呀.

今日特別D, 事關大姨媽都來陪我地 Hea.


今日厚雲, 唔同勞動日咁藍天.

有些陽光, 雲層層次分明.

大姨媽昨日在大嶼山大長征, 佢話由東涌上昂坪鳳凰山一半路, 大風到眼鏡險些吹走, 大霧到只見前方幾級路, 當到斬柴坳(810M), 聽到有幾位大媽話行得咁辛苦, 又睇唔到前路, 話要轉另一條路落山, 但另一條路係去狗牙嶺喎, 咪仲危險 XDXDXD. 今日陪我地行緩跑徑, 佢話超舒服.

當然, 我同婆婆都怕熱, 夏天來了, 唔可以冒險行山, 驚中暑.

小仙茅.

間中見過開花, 花太細, 一不留神就走漏眼.

今日有大姨媽, 心情更好.

又打下咭, 紀錄身後背景, 真係每次不同.

Hi, 蜥蜴仔, 你好嗎 ?

不知名攀籐植物.

又另一棵不知名.

半走緩跑徑, 上返涼亭先, 大姨媽話真係行咁短, 佢以為我地繞塘一圈.

十年了, 呢十年, 我同大姨媽行過好多次山, 越來越熟絡, 眼神好一致就知.

今日天陰陰, 都驚途中有雨, 現在出猛太陽.

但又常烯刮起勁風, 今次行得超舒服.

回大霸, 見有馬驑拉隊來, 都係上返細媽號會安全些.

三連假又完結, 月底又有三連假, 我估唔會有人又呃我話返工卦.

沒有留言:

張貼留言