2015年5月17日

150517又同驟雨玩遊戲

昨日細媽唔可以請假, 加上無法預計的驟雨, 我局住無街出.
大細媽應承左, 只要今早起身無雨, 點都同我出去行下.

起身天氣唔太差, 太好了.


嘩, 何解咁好陽光.

都係在蔭底下行好些.

行下, 休息下, 一樂也.

大細媽見我開心樣, 一星期工作積下的疲勞, 好快散.

腳履輕鬆.



嘩, 陽光伯伯好勤力.

行快兩步.

嘻嘻, 又在厚雲下, 舒服晒.

咦, 唔妥喎, 好似遠遠濛濛地.

好彩我地即搵樹底遮一遮避雨, 驟雨快來快走, 但成地濕晒.

青蛙都識搵地方避雨.

我生得矮, 停左雨, 我都會行到全身濕.

洛洛 : 婆婆, 你又執乜野 ?
婆婆 : 見你朵雞蛋花咁靚, 我又想執朵呀.

例必打咭位, 紀錄每個時刻.

由起步到呢度, 不停咁, 今早玩左幾次, 陽光, 厚雲, 驟雨, 陽光, 厚雲, 驟雨, 陽光, 厚雲, 驟雨...........

頭頂陽光, 背後厚雲來.

所以, 都係時候行去大圍, 坐車回家.

雖然見藍天, 但又有雷雨帶飄緊來, 不而久留在外了.

沒有留言:

張貼留言