2015年4月26日

150426獅子會

昨晚, 媽咪成晚問我今日想去邊, 我行左 5 粒鐘, 鬼咁攰, 都唔想今日又行山, 都係來獅子會 hea 下好D.


上星期已見粉葉羊蹄甲開花,  但花細, 又高位, 又有風,  影唔清, 今日另一個位在低處開花,  咁先影到.

今日好似氣溫比較適中.

跑下都唔驚太熱.

本來仲未清醒, 走動一陣就醒晒.

 蘋婆樹.

襯仍早, 陽光柔和, 多走幾轉.

忍冬

又灑水, 快走跑來, 但唔o岩位置, 見唔到彩虹.

遠遠見有一棵長滿白花的大樹.

原來呢棵喬木叫木荷.

荷花池的荷葉又長高, 婆婆, 我地派你等荷花長出來XDXD

上星期, 四處都係初生小青蛙, 今日竟然見到好少, 好難先見一隻.



實體都未夠 1 cm.

細媽, 你去邊, 快快返來, 陪我在涼亭乘涼.

知唔知係乜花 ?
答案係 : 脆玉瓜花

雖然又係獅子會, 好過去城門水塘, 因為呢度係 hea咋.

鍾意周圍跑下.

或者定定望下風景.

又唔怕驚馬騮走近.

而且又有另一新開拓位.

無乜人來, 清靜D, 細媽話邊些來野餐呀.

差唔多時間了, 我洛伯又想早些返屋企, 可以同細媽又來個甜午睡, 諗去又開心.

沒有留言:

張貼留言