2015年4月19日

150419與迪蘇在獅子會有個約會

今早想懶床, 細媽叫我都唔想起身, 但有約喎, 點都要出來.

打個大喊露, 吸收多些氧氣, 醒下神先.


精神爽晒, 先走轉, 等朋友仔來.

獅子會開滿不同色花兒, 慢慢欣賞先.


荷花池未長出大葉, 但已經見好多青蛙出沒.

我地見好多已成形但不足 1 cm 小青蛙周圍跳, 亦見好多被踩扁.
水中都仲有好多青蛙卵子, 生命不絕而來.

迪蘇到了.


我地碰見, 一齊通處八.

蘇菲, 你好嗎 ?

我地雖然唔係常常見, 但識左咁多年, 見面都無吠, 仲鍾意齊齊行.



我地 Hea, 大家媽咪就吹水, 玩到有雨了, 齊齊各自回家.

沒有留言:

張貼留言