2015年4月25日

150425深井大欖煤氣管道走走走

今日咁好天, 仲未到炎夏, 點都要出郊外走下.

媽咪話深井兜個圈,簡單半日.


婆婆起步已游雲, Hea到呢.

我未食早餐, 快步來, 坐定定開餐先.

到清快塘村前的路口, 媽咪話今日乾爽, 不如行煤氣管道, 好耐無行了.

因為今日話間中有陽光, 呢段路有在樹蔭下.

有開揚位.


有石級.

有行山感覺.

有泥地, 比行車路好.

起碼無車, 無單車.

但定必有婆婆.

又到十字路口, 行邊好, 又係媽咪臨時睇地圖定.

繼續行煤氣管道.

在林中行, 婆婆想起之前行過時, 話見到其他行山人的趣事好好笑.

行山就係咁, 亂吹水.


話左行煤氣管道, 點都要同煤氣柱影返張證明.

走返出車路, 細媽話咁早, 要搵路行多陣.

媽咪又地圖.

有條小徑在生態園對面, 見有禁止單車入, 以前都見有人行入去, 即係路應該通.

因為未行過, 而且都應該少人行, 好有探險感覺.

又係煤氣管道, 風景唔錯.

而且四周都係高樹.

好彩今日有雲, 上斜都唔太辛苦.

在林下穿梭.

咦, 出到地圖顯示的十字路口, 即係圓墩郊遊徑.
又要諗去邊, 但呢些不在我負責範圍, 僅係媽咪啦.

經商量, 一於唔去圓墩青龍頭, 行去大欖水塘.

都未到11點半.

但陽光照來都有點熱.

幸好途中有水溪, 我點會蝕底.

雖然沿途, 細媽都有灑水在我背, 但點都唔及浸入水咁爽.

C6307, 打咭.

又到分岔位, 今次要離開郊遊徑, 轉去青山公路方向.


其實即係落返大欖水塘段.

次次經過, 都無入來呢個水澗位影, 因為我同媽咪行另一條小徑落, 必定要經呢度落.

過水溪, 又係濕下先.


媽咪, 行快D啦, 我等緊你架雞湯車到.

細媽, 等等.

見大霸, 快到步.



又係無聊打咭.



雲係厚, 但陽光都透入來.

一點了, 玩左半日好夠.

在山上, 已見懲教所有棵紫藍色花, 於是走近睇, 係棵藍花楹 .

到懲教所, 已經係車路, 玩左 5 個鐘, 我夠了, 今日坐車出旺角, 又去食黃家女子的大碗麵, 我當然在袋 Zzzz啦.

沒有留言:

張貼留言