2015年4月12日

150412雨後放晴城門河

昨日全天無停過雨, 媽咪碰正病了仍未好, 全天昏迷, 我都陪佢悶在家, 細媽就玩煮飯仔.
今早, 終於雨過天晴, 當然出來走動下. 

我異常興奮.


明明昨日大細媽放假, 都因落雨無可能出街.

雖然只係行下城門河, 都係超開心.

以為會見二表姐划艇, 點知原來佢去左荔枝角比賽, 仲拎左精英組亞軍.

今早涼涼地, 好舒服.

有陽光照住, 都唔係太熱.

婆婆昨日全日坐在梳化睇雜誌, 佢話今日都要郁返下.


今日都係行兩個多鐘.

事關風停了, 陽光射在背部感覺熱左好多.

兜多一陣.

去我最鍾意o既沙角邨食飯, 因為我又可以一齊食我自己至愛雞肉乾湯呀.

沒有留言:

張貼留言