2015年4月18日

150418開心城門水塘行

又到周六, 又預告今日有驟雨, 昨晚準備最多行城門河, 媽咪又係打算瞓醒睇環境.
o依, 起身時, 係雲多左D, 但好乾爽, 媽咪諗過去深井, 但又怕又上又落運動量大, 驚我太熱, 於是又來城門水塘.


來呢度, 又係夠晒方便, 都唔會厭.

微風, 唔曬, 無馬騮出沒.

我心情特別靚.

又係半走緩跑徑.

有樹蔭, 早上陽光未照來.

開揚位都好舒服.



水塘邊有呢個洞, 其實大潭篤水塘都有, 究竟係乜來?


羊角拗花.


似"燈心草" 嗎 ?

雨季未到, 水塘快乾涸了.

香港帶唇蘭花期快過, 今日仲見幾棵, 而且見結果.

好多年前, 我地都有行落呢個位, 但細媽忘記了.

綠林.


半走緩跑徑, 當然上返畔塘徑車路.


媽咪又想出鏡, 又拎腳架仔出來自拍, 點知計時器快到, 細媽推我望鋼, 變左咁.

再來, 得左, 四口組又有合照.

細媽發現左有幾隻菇, 媽咪話好似竹笙, 但咁鮮色, 都係唔好用手摸.

上網搵到資料, 叫黃裙竹笙, 分類:鬼筆目 Phallales 科名:鬼筆科 Phallaceae,  真菌, 同食用的長裙竹笙係攣生, 但呢隻菌有微毒性, 不要碰.

行行下, 細媽突然同大媽講 : 今年無老母節, 我地去食返餐慶祝喇.
我 : 係呀, 我地無老母, 得大媽, 細媽, 我同婆婆咋.
跟住, 婆婆話 : 無老母唔緊要, 有餐食就得.

見太陽, 有涼亭, 快快去乘涼.

細媽話間中又天暗暗, 唔留, 快些行完回家食飯, 再陪我瞓喎.

好啦.

天陰, 多雲, 又令我有開心滿足一日.

媽咪話我好幸福, 因為我地剛剛見有一浪浪周圍搵野食, 仲要有皮膚病同頸部生了瘤, 我只可分享一些雞乾俾佢咋.

幸福唔係必然, 我地一家要好好珍惜.

沒有留言:

張貼留言