2015年3月29日

150329城門水塘賞帶唇蘭

我仲未瞓夠, 又咁早起身來城門水塘, 仲未回魂呢.

點知四周張滿靘花花, 立刻醒晒, 俾返個燦爛笑容.



唔可以輸俾花花.

媽咪昨日睇新聞, 如果當年唔係種左 14 萬棵洋紫荊, 而係改種更粗生的洋蹄甲, 全港好多地方都變成花城, 唔駛去其他地方睇櫻花.


仲有, 媽咪襯仲係 3 月底前, 快快來城門水塘.

就係為左來睇香港帶唇蘭, 上年因天氣原因錯過了, 今年必定要來.

今日都係 Hea, 只半行緩跑徑, 預時間俾媽咪影花.

傻瓜相機又對唔到焦, 媽咪玩左好耐.



回家返查, 原來仲有種叫南方帶唇蘭, 花中間有紫斑, 比寞珍貴, 媽咪無為意有無見到.

好靚紫小花, 未搵到名稱.


雖然暫時未出太陽, 但咁先舒服.

究竟今日主角係我定係花.

為左唔想令媽咪分散對我注意力.

我要努力做好我呢份毛豆工.

婆婆 : 洛洛, 你都剛剛影左啦, 明明係我獨照, 你又攝入來搶我鏡.
媽咪 : 咪係, 我都無叫你一齊影, 仲要對實鏡頭, 笑住唔走, 唔影埋你都唔得啦.


緩跑徑維修, 行到 2500M, 點都要轉返上來休憩地.

細媽話睇完花, 要爽快走, 因為仲有另一地方要去.

山橙

但趕都要休息下呢, 我想飲下雞湯先.

婆婆係咁追我.

紅杜鵑.

婆婆, 唔駛追, 我停低等你.

在此止步.

因為猴出沒.

一家四口, 坐車轉場.

原來快到清明節, 我地早些來探公公, 唔駛同其他人迫.
下星期一連五日假, 好好天, 媽咪點安排呢 ?

2 則留言:

  1. 個“齊天大聖”坐得好串,哈哈

    回覆刪除
  2. 你們一家人都好犀利,上得鳳凰山,都唔什麼老弱殘兵啦。^_^

    回覆刪除