2015年3月28日

150328鳳凰徑第九段石壁往水口

又晨咁早起身, 仲咁早來石壁水塘, 去邊呀 ?

原來上年, 大細媽睇電視, 見Yama Girl 介紹呢段路, 其實媽咪好多年前都有諗過, 但怕中途車走時無位坐, 見細媽想試下, 安掛左咁來, 一於未太熱時成行.


頭段有車來往, 行人路又窄, 細媽抱我行.
難得來到, 一於去埋睇古代石刻.


婆婆猛話無野睇, 原來佢唔知個石刻只係簡單圖案.

原路上返來, 婆婆叫搵笨 XDXD

本來想行落東灣, 媽咪見好多垃圾, 止步.

行到呢個閘位, 細媽話無路呀.

其實轉左入小徑就係.

離開車路, 唔駛擔心有車了.

有上有落, 有石級.

媽咪漏左帶行山杖, 婆婆醒目, 執到支竹.


今早仍有雲霧, 但四周紅嫩葉.

婆婆睇到好開心.

今日行程 5 公里.

所以, 我地有到石欖洲營地, 一於加插落去睇下.

望到大小鴉洲, 來往澳門及珠江一帶渡輪好密, 細媽猛話又見高速船.

初初, 婆婆懶, 唔想行落來, 敵媽咪.好似都不

難得山長水遠來, 唔來行下, 蝕呢.

仲有水源, 旱廁, 都唔錯.

八完後, 上返原路. 呢帶好多油甘子樹, 婆婆又為食, 想食油甘子, 可惜都係剛出葉出花咋.


露水凝聚, 唔會覺太乾燥.

回原路.

繼續行程.


初段都開揚, 熱天唔適合我同婆婆行.

到樹蔭下, 濕度高, 石頭都長了青苔, 婆婆慢慢行呀.


雲耳, 都唔好亂摘, 會破壞大自然.


呢度好多呢種蝴蝶.


我想行埋去, 成群就飛走晒.


金銀花.

婆婆 : 洛洛, 你行咁快, 追傻我.

蜘蛛網下的晨露.

空氣好, 遍地地衣.

太陽破雲而出, 要多飲雞湯.

一路望海.


似"鄧氏八角"嗎 ?




抬頭望, 滿樹小黃花.

似遍地黃金.


媽咪以為上落唔算大.

其實又上又落石級, 當然, 無上鳳凰山咁高啦, 我同婆婆都應付到.


到蘿萁灣營地, 之前石欖洲營地無人, 呢度有好多外藉人士來.
有水源, 有旱廁, 又近水口村.


但呢度沙灘D沙係黑色, 係咪受太多來往船油污影響定真係黑色.

沙灘反射陽光.

都係唔留太耐.


環境靚, 怪不得吸引咁多人.

又要由水平線上返高位.


我矮, 細媽用佢強勁臂力抱起我同沙灘合照.




到平地啦.

嘩, 又係好靚.










快到水口村嶼南道, 有車呀.

完成今日行程, 唔行晒成第九段成段了, 去睇石刻, 落埋營地玩, 都係行左 6 公里. 襯人流唔多, 快快坐車出市區.

沒有留言:

張貼留言