2015年3月7日

150307深井往小欖

初春, 靠東及高海拔都會多霧及濕氣重, 地滑, 不宜我同婆婆行.
所以, 向西行比較安全呀.


萬象更生, 百花盛開, 包括大細媽最快的鬼針草花.

近排出來, 一到埗, 次次都有風吹到我又凍又震, 今日著定件T恤打底.

行完一輛上斜, 熱身完, 暖晒.

三月杜鵑開, 四周都長滿花.

婆婆話要人比花嬌.


我都唔蝕.

野生杜鵑更美.
 


自然教育徑閘口位, 有棵剛好適時, 我企在柱位俾媽咪影相, 更亭叔叔話我似銀行獅子石像.


我最鍾意自己上石躉行貓步.

又愛上木檯, 等雞湯車到.

今日幾乾爽.

媽咪想轉入圓墩郊遊徑行, 再轉返入車路, 但細媽怕泥徑滑, 否決了.

都驚上咁高, 四周濛朧, 原來唔係呀.

到觀景台, 雖然厚雲, 都覺紫外線有點高.

婆婆行得輕鬆自在, 我地都唔駛擔心佢滑倒.

樹葉出嫩芽, 紅橙綠, 只在春天有.

呢個觀景台, 前方樹木清除, 仲種左好多杜鵑, 若干年後, 花開期, 望去千島湖, 必定好正.

又到分岔位, 媽咪又提話剛才想行的一段, 會接返呢度, 細媽見條泥徑乾爽, 同意由呢度行去大欖水塘.

少少崎嶇.


慢慢行.


次次由水塘段行, 見呢個位, 都唔知接去邊, 今次知喇.

必到的越野單車場.

知我身旁紫色係乜花嗎 ?

韓信草的花.

今日抬頭望, 四處都係密密麻麻的花, 好多都係車輪梅 (石班木)

有白也有粉紅.



唔止呀, 宮粉洋蹄甲都好多.
 

好多嗡嗡聲, 由附近傳來.

唔通有大花叢 ?

蜂聲由嫩黃葉的攀藤植物傳來.

原來嫩黃葉的攀藤植物有好多細少花芯, 肯定好多花蜜, 吸引左好多蜂兒採蜜.



又到打咭位.

到此一拍, 唔需要留字.

兩廣黃檀



唔係過晒秋天, 仲有草生花 ?

嘩, 咁大片, 嫓美櫻花.

一於來花下照.

當自己去賞櫻.




細媽話唔去大欖, 行多段路去大欖.


媽咪, 見我嗎 ?


其實都可以行去掃管笏, 但行出路口都係車路呢, 都係由小欖走, 方便多.

今日都好滿足, 又唔太辛苦.

明天又有唔錯天氣, 但去東面又怕濕, 又去城門水塘又太多次了, 去邊好呢 ?

沒有留言:

張貼留言