2015年3月26日

150326細媽與我在獅子會

今早起身, 細媽唔返工, 竟然話同我去獅子會玩.
原來佢要三月底前清大假, 咪安掛今日放, 原本佢打算係屋企同我休息, 但見天氣好, 都係忍唔住, 同我出來.



次次得我同細媽來, 都係各有各.


細媽 : 實質係佢唔理我咋.

細媽 : 佢熟晒呢度, 叫極佢都唔堊我.




細媽 : 仲要企到老遠, 叫佢就企定望, 好彩部相機可以拉近影.

細媽 : 都係龜龜乖.

細媽, 我開心, 你都開心啦.

咦, 果邊有乜野.

去八下先.



嘩, 原來有人呀.

唔止一個, 乜唔係假期無人來咩.


細媽 : 可以俾我影張定定相嗎 ?




細媽, 見你求我咁多次, 一張啦.

影完, 走人.

o下, 唔夠, 多一張啦.

又到返我自己時間.




細媽 : 多幾張交差呀.


得未?


玩左個半鐘, 我想走.

細媽, 返屋企喇.

我要休息兩日, 因為媽咪話星期六, 帶我地去新地方做 Yama Baby呀.

沒有留言:

張貼留言