2015年1月17日

150117迎黃昏

今早陪婆婆食完早餐, 我同細媽送婆婆同媽咪坐車, 我同細媽回家等消息.

終於等到佢地返來, 我好開心撲埋佢地度, 但婆婆要休息, 細媽唔想我無左一日假期, 大細媽兩個同我入城門河行下,


上星期都係四口組, 今日得母子三行.

希望婆婆傷口快癒合, 舊曆新年前又可以出動.

太陽西斜了, 我地由大圍起步, 背住陽光, 唔太燦眼.


斜陽光, 特別柔和.

仲顯得大細媽好高添.

媽咪話明天又係晴天.

我地又去行山.

想起又開心.

陽光又降低了好多.



開始見越來越似咸蛋.

太陽落山又快黑, 要快步走.

因為我地準備去到大水坑.




陽光漸暗.

可以凍了, 要快快回家, 婆婆等緊我地呀.

1 則留言:

  1. 洛洛要乖孫呀, 唔好搞婆婆呀, 等婆婆好好休息下 , 好得快d 快d 出山 ^^

    回覆刪除