2015年1月10日

150110午後漫步城河

今日放假, 滿心歡喜起身, 全家一齊食早餐, 點知得我同細媽返屋企.


究竟乜事.

原來係媽咪同婆婆去睇魚蛋, 細媽同我返屋企, 休息一陣, 細媽如意算盤, 去中環匯合媽咪同婆婆, 再去行東區自然步道. 點知又要去銅鑼灣, 我同細媽在街周圍巡, 最後等到接近兩點.
惟有轉返來沙田城門河行下, 明天先行山.

悶左一個早上, 低婆婆健康緊D.

2:45pm 仲未食午餐, 如果食,又浪費時間, 於是決定行下先回家食.

冬日下午三時多, 陽光柔和多.


希望婆婆下星期六可以摘魚蛋, 咁休息兩星期唔同我行山, 舊曆年前又可以復出做 Yama婆婆.


我覺得好幸福, 因為逢假日, 總有三個身影伴我行.



好多人話, 夕陽無限好, 只是近黃昏.

其實無黃昏, 夜晚, 邊有明日. 希望在明天呀.

雲彩幾正.

明早, 我又做山野小男孩呀.

2 則留言:

  1. 洛洛乖仔, 體諒婆婆 身體, 好返之後再行過山 ^^
    洛婆婆快d 摘咗粒魚旦好好康復再出山 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 洛洛: 好彩婆婆窨時仲聽話, 佢都驚無街街去, 在家生菇 XD

      刪除