2015年1月3日

150103烏蛟騰上下路來回三椏村

如果唔係聖誕假期唔太好天, 今日行程應係早一星期.

事關想入九擔租楓香風水林, 但似乎有點晚了.
唔緊要, 我地可以下年再來, 朝早光線唔o岩, 回程先啦.


今日由上/下笛田去三椏村.

雖然有陽光, 但四周仍冒起受蒸發的露水蒸汽.

證明呢帶多露水.

全家四口合照.



露水多, 山水仍漂漂不絕. 但呢條溪水, 無乜石, 要好小心過.




吊燈籠山下.



沿路都有好多沈積岩板塊.



到三椏涌, 有條石級上露營區, 我都未上過, 於是有頭上來.

又幾好, 有埋旱廁, 有掛衣架.

今日路程短, 而且我地又早, 合益蜂場又唔會早開, 細媽批準媽咪幫我慢慢影下相.

好啦, 等我擺多些 pose.






轉出印塘灣.








不經不覺, 到三椏村.


唔入村, 去碼頭轉一轉.





差不多, 有人肚仔發出咕咕聲, 表示夠時間開餐.

11:54am到合益, 等食中.

好彩未夠 12 點到, 來幫襯行山人越來越多, 遲了怕有掛等.

客家三杯鴨, 椰汁香芋南瓜, 豆卜香芹燜青班腩, XO醬招牌炒飯.
老闆娘好驚訝, 三名女子, 竟然食得落四碟 .

沙皮B又悠閒曬太陽.


12:55pm, 要回程喇.

我地行上路, 由犁頭山返烏蛟騰.


三椏涌的紅樹林及蘆葦海, 由我第一次來, 已經好大變化.

081109係咁呀.

6 年後.



上路開揚, 中午時份, 溫度升了, 等我快跑去樹蔭先.




犁頭村石磨.




到回分岔位, 陽光開始西斜, 太陽帽都擋唔到斜陽.

但九擔租楓香林, 剛好合光線.

點呀, 望邊都曬.

睜唔開眼, 遊人又多.

不如我改身位, 唔駛無眼仔.


都係唔影, 走人喇.

8:34am出發, 15:19pm回烏蛟騰村, 今日好順利, 由家出門到回程, 唔駛等好耐車, 希望繼續全年都咁順利.

2 則留言: