2014年10月19日

141019長征後

無心理準備及無充足操練下長征完, 媽咪怕我太攰, 快十歲, 唔可以一下子玩盡, 要留力, 今日唔晨運, 來獅子會玩下算, 其實都係媽咪做借口咋.

獅子會門口, 洛神花開了, 部份更結了紅紅果實.


瞓了一晚, 我今早 5 點多叫細媽, 佢唔願郁, 抱我過媽咪房再瞓多陣, 所以我精神特別飽滿.

唔係扮, 真係笑在心中.

今日來到天陰多雲, 行了一陣, 太陽都唔再偷懶.

享受暖暖陽光.

再盤算下星期節目.

如果好天, 可以行山, 都係搵有樹蔭.

唔直曬, 我會舒服多.

我今日都有搵朋友仔玩o架.

傻傻地又玩左兩個半鐘.

本來都想玩多陣, 但細媽話今日夠了.

返屋企洗白白, 再陪我瞓午覺豬.

自從知呢度歡迎我, 基本都至少一星期來一次.

太陽唔會曬到, 又坐得舒服.

套餐有餐湯, 有自制麵包, 仲有餐飲, 全家不知幾滿足, 生活就係咁簡單.

1 則留言:

  1. 玩完又找到個咁正的地方食嘢, 滿足晒大家的需求 ^^

    回覆刪除