2014年10月2日

141002 Hea Hea 在獅子會

昨日晨運, 雖然只係行左三個半鐘, 比平時晨運行多一個鐘, 行耐左點o者, 唔知係咪後段有些曬及點點熱, 晚上仍然覺攰, 唔通我年紀大左, 回氣慢......
日間天氣仲熱呢, 今日都係去獅子會 Hea 下算, 留力今星期六及日.

紅花盛放, 代表我心情.


一家四口, 慢步行入獅子會.


呢刻仍精神爽利.


 媽咪昨日可能著錯對涼鞋, 今早兩腿及膝頭仍隱隱微痛, 都幾無鬼用, 佢真係要練好腳力, 否則點同我去 Yama Boy 

我都唔會太粗勞, 否則下下要上私家車, 細媽號會易壞.


走得幾走.

玩左唔夠一個鐘, 我已好想入袋走人.

細媽唔俾, 佢話山長水遠入來, 起碼要厄夠兩個鐘, 而且媽咪未夠時間食得野, 惟有再 Hea 下.

諗下一陣食早餐, 我又可以食雞乾, 由心笑出來.

順從大細媽意, 行多陣.

又擺下 pose 俾媽咪影相.

都轉左快兩個鐘, 夠鐘走

唔走, 我都開始頂唔順了.

今日行去坐小巴, 沿路都縛了黃絲帶, 回程行另一條路, 就周圍是藍絲帶, 或者係就近警察宿舍及警署啦, 相信係家屬們為自己親人打氣.
難得見黃藍絲帶並存, 其實都希望社會和諧, 不要俾有人從中分化, 乘虛而入.

1 則留言: