2014年10月1日

141001晨運在黃絲帶路

半夜雷雨轟轟響, 都幾擔心在外一班為未來爭取而通宵留守的一群.
幸好, 雷雨快走, 細媽見無雨, 都叫醒我地, 早點出去晨運.

原本大姨媽都問我地今日去邊, 但都預報有驟雨, 約會告吹, 我地都係行下晨運算.


明日係重陽節, 都未定安排.

照舊行返城門河畔都OK.

我地唔會"袋住先", 我地唔係單一選擇.

揀我地想要的.

就好似媽咪俾一粒雞乾給我, 我有我堅持, 唔食就唔食, 唔係你要我食就食.

行自己選擇的路, 零舍開心.

平時行得多, 今日真唔同.

因為沿路縛上黃絲帶.

雖然我地無去現場, 但心繫黃絲帶.

我地行到大帳幕, 見天氣唔錯, 一於去打咭位先再回頭.


到此止步, 陽光曬來, 連弱兵媽咪都有點頂唔順, 好彩仲有風.

係時候, 我安排你地去食早餐.

飯堂唔止A/B/C餐呀, 仲可以唔揀, 返屋企附近再揀, 真正多多選擇, 太好了.

1 則留言: