2014年6月17日

陳噹噹

可可 : 我係咪好可愛, 竟然咁搶手, 咁多人爭我XD
洛洛 : 係咩 ?  係大姨媽一家知你身世可憐, 佢地又有地方, 話想收留你咋.
可可 : 我知大姨媽家都有一龜仔同一龜女, 我有伴喇 ^^
洛洛 : 我都有一大龜姊同一大龜哥啦, 我都唔輸蝕, 平手 XD


洛洛 : 大表姐今晚來接你, 媽咪想知你走前有幾大隻, 等我幫你量下先, 原來龜身都有成 3.5 cm, 但尾巴都成 2.5 cm, 怪不得大姨媽想幫你改個名叫"長尾", 好彩肥舅父話"長期糧尾"唔吉利咋 XD

洛洛 : 本來媽咪堅持用返"可可", 但大姨媽話入陳家門, 就一定由佢改名, 咁你以後叫陳噹噹. 有大姨媽一家四口照顧你, 相信你必定幸福呀.

1 則留言: