2014年6月7日

140607黃昏漫步城河

細媽又長週, 媽咪昨晚上網做野, 好夜先瞓, 我陪埋佢, 瞓到十一點半先起身.
雷暴又來了, 密密雨, 都預左唔出街. 
但雷雨走了, 天變亮, 細媽返來時, 地面都乾爽返, 氣溫又唔高, 於是我地又入小瀝源來黃昏行.

又見呢種黃色花串.


厚雲, 紫外線又低, 仲有微風, 有廿八度, 又唔悶熱呀.

四點幾, 散步人多了.

悶在家成個早上, 出來笑晒.


次次都要打咭, 除左紀錄時間, 仲記低天色變化.

媽咪有摸塊地, 係涼o架.

自在大踏步.

在家等幾日, 就係期待周六日.

我唔貪心, 行兩個多鐘都夠.

細媽眼鏡無變色, 即係無乜紫外線, 於是我就除左太陽帽, 大細媽話我出街唔戴帽, 佢地唔習慣我個樣喎.


九歲喇, 頭頂出老人斑, 有帽可以遮遮掩掩.

我遇到一大班狗地, 當然要聯誼下.

點知佢地媽咪知我有九歲, 竟然話我九歲仲咁精伶, 乜我好老咩

細媽問我肚唔肚餓, 請我食漢堡包喎.

六點幾, 厚雲擋了陽光, 見唔到橙黃色.

行左兩個半鐘, 太陽要 19:06 先日落, 點都睇唔到啦, 都係去食埋晚飯, 返屋企休息算了.

1 則留言: