2014年6月1日

140601白腊下水禮

二表姐考完文憑試開始有空檔, 剛好今日佢又唔駛幫人補習, 但大表姐剛剛相反, 而且大姨丈同大姨媽又拍拖返大陸玩, 二表姐約我地一齊出動, 行山唔合適, 一於齊齊去白腊, 進行今年正式下水禮.

一早有雨, 來到又幾好天呀.


唔知會唔會熱傻呢.

到白腊村, 藍天綠草, 寧舍舒服.

我今日在西貢市小巴站等二表姐, 一見佢就好緊張, 要鍚二表姐

一入沙灘, 見有朋友仔咁面善, 原來阿B / Elmo / Fanta / 靚靚一早來.

Elmo 似認到婆婆,同婆婆打招呼添.

我地習慣行到小溪附近落腳, 因為唔會太多人.

做下熱身先落水.


細媽, 唔好捉我.

最後難逃魔掌.

魔鬼細媽又要我習泳練肌肉.

佢驚我會肥, 會壓壞老爺車

好彩游完有得休息咋.

婆婆唔落水, 在岸上浸腳.



細媽好懶, 要我拖埋佢, 幸好我馬力十足.

但都要有休息時.

上岸, 搵位先.

鬆下筋骨.

然後坐低. 幫大姨媽睇實二表姐.




今日好開心, 遲些等大姨媽有空檔, 又齊齊來過.



今日唔係太大浪,但有時又揚起幾個高浪.


攰呀, 走了.

細媽 : 游多圈啦


唉, 我都知走唔甩.

今日天氣真係正.

西灣亭往大浪西的塌泥一段, 唔知幾時先修好, 相信今年夏季, 來白腊會比以前密.

在士多換衫時, 婆婆因行得慢, 先行起步上返車路.

而我就等埋媽咪 call 好的士, 馬上追返婆婆先.

起初打算在白腊食埋野先走, 但媽咪未夠鐘食得野, 我地轉返在西貢市中心先.
原來諗住去戶外茶餐廳, 點知路經一間餐廳, 位侍應姐姐話可以帶狗狗上閣樓, 仲有冷氣呀.

嘩, 坐得舒服, 又有冷氣, 侍應哥哥姐姐又親切, 賓至如歸.

太舒服, 我不經不覺就瞓了.

6 則留言:

  1. hi 花菲洛, 仲記得我下豆腐仔嗎? 無左系皇瑟堡, 想問下有沒有一個新既約瑟討論區呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你呀, 好久無聯絡了. 因大家狗仔年紀漸長, 有些又有小孩, 工作繁忙, 惟有關掉皇瑟堡, 也沒有再另開一個討論區呀.

      刪除
  2. 洛洛,可以游吓水,仲可以係冷氣房瞓晏覺,真係正

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好正, 會考慮成為我地飯堂之一^^

      刪除
  3. 可惜...唯有 keep 住睇你地 d blog la...

    回覆刪除
  4. 炎炎夏日找到個有冷氣地方同小朋友一齊食飯真係好幸福啊, 唔洗係街邊熱hehee

    回覆刪除