2014年6月28日

140628與表姊黃昏遊

今日雖然係細媽短週, 但天氣炎熱, 除非超早起身, 否則會熱傻我. 
二表姊今日下午去沙田划艇會上堂, 六點放學, 我地約埋大表姊去同二表姊匯合.

上次四點行都好曬, 今日五點先起步, 我好鍾意大表姊, 可能見得多啦.


而且佢唔怕狗地, 佢今日來我地屋企時, 我見到佢就好興奮, 狂叫佢, 仲錫佢.

六月天, 全年難得的藍天月份.

但近排真太熱, 大細媽都唔敢同我去其他地方, 今年可能會少去玩水, 事關回程時, 剛好近中午, 佢地擔心我中暑.

太陽西斜, 石壆剛好擋了陽光, 我行得唔辛苦.

大人就因為比我高, 都係要擔遮擋一擋陽光.

斜陽令我金光閃閃, 但影完就行返落行人徑.

大表姊, 等埋我.

時間剛好配合, 二表放學喇.

我又可以同二位表姊行下黃昏城河, 好開心呀.




因為我, 唔可以去有冷氣食肆, 今日走去博康邨大排檔食川燒, 二位表姊當然唔介意啦.

難得同表姊食飯, 當然叫多些餸. 

五個大人, 竟然叫了八味, 餸未來齊, 但好夠火喉, 好吸引, 好好味喎. 

我知無我份, 我食自家雞乾同清水, 我好乖呀, 自己休息, 等大人食得開心

2 則留言: