2014年3月1日

9歲生日米漢堡

我近年腸胃比較敏感, 細媽廚房都好似摺左咁.
細媽怕我食蛋糕又引起肚瀉軟便, 想起將常餐改造為漢堡.


又怕會煎燶, 燕麥飯肉餅變硬, 佢用廚房紙, 就唔需要用油, 都有煎餅效果.

加埋蓋焗下, 令肉餅更易熟.

中層係鴕鳥肉餅加燕麥片, 好似牛肉漢堡.

包係雞肉加飯及燕麥片成的米漢堡.

呢個蛋糕好精緻.

我好緊張, 咬緊脷仔忍住唔偷食.

終於開餐, 太好味 .


細媽本來想分兩餐, 最後咪一次食晒


4 則留言:

  1. 洛洛生日快樂, 祝你腸胃唔好咁敏感, 身體健康, 等細媽廚房又可以重開hehehee
    細媽個米漢堡我見到都想食 n_n

    回覆刪除
    回覆
    1. 洛洛: 近期食左益生菌, 暫時腸胃都OK

      刪除
  2. 份量都幾多喎,一次食晒咪好飽囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 洛洛: 係大左D, 我最後都差不多食晒 :P

      刪除