2014年3月2日

140302雨前玩盡獅子會

天氣不穩, 今早仲未見有雨, 媽咪話唔去沙田城門河, 等我去獅子會掘下泥.


地唔濕, 我就唔會變泥鴨.

雖然昨日行左10幾公里, 但我似乎仲有精力, 應該仲未係阿伯.

呢度比較自由, 我可以無拘無束.

春天了, 園內又種一些新農作物.

第一次見灑水, 如果有太陽, 一定有彩虹現.

細媽同婆婆有佢地周圍望, 我有我開心步伐.

除左植物, 昆蟲都一樣忙.



百花齊放, 蜂兒忙採蜜.




呢些黃小花, 好配襯我, 因為黃小花係我別名.

似是日本桃花.

除左滿園花花.



我今日都擺左好多pose 俾媽咪影.

 

玩左半日, 見有微雨, 我地都準備離開獅子會去市中心午餐, 雨漸大.


媽咪好鍾意上天文台查天氣, 好似下星期六日唔算太好天, 回南天, 又潮濕有雨呀.

唔行山, 我無所謂, 最緊要出街, 去城門河都得, 等我搵周公時, 叫天公伯伯偷半日俾我先.


2 則留言:

  1. 洛洛在水中央個張好勁呀, 咁都唔驚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 洛洛: 會驚@.@, 無難度, 以前仲有個妹妹同我中齊影㖭.

      刪除