2014年3月22日

140322三婆孫行西灣山

媽咪自己去左玩, 今日由細媽帶我同婆婆行山, 本來打算簡單D行大欖水塘附近, 但清明時節, 多人楂車拜山, 細媽驚一人照顧我同婆婆唔到, 俾車撞, 於是改行西貢西灣山.

星期三晚, 大細媽已知西灣村全面封村, 當我地到西灣亭, 見有漁護署人員向所有行山人士講解封村時, 叫行山人改道.


細媽一早知, 所以我地照行程呀.




細媽, 你睇實我同婆婆.

我會識搵位俾你影相o架.

水塘水位又比上次更低.

細媽, 我都識路去西灣呀, 但首先係飲雞湯, 補充體力先


又話間中只有陽光, 唔係喎.

都有D熱.

好彩有點點風.

細媽, 係咪想影大頭相呀

我擺定俾你影o羅.

滿意嗎




一路自己行先.

僅係, 我行慣行熟, 認得路.



又係小休位, 等我擺個斯文坐姿先.

細媽, 咁樣擺 pose, 一定收貨卦.

我今日多坐姿相, 因為細媽同婆婆行符慢, 我成日回頭望等佢地.


話咁易到西灣山.

我記得落山位, 有一舊石, 媽咪次次都叫我企上去影.

迎風好舒服.

落山一段, 比較多碎石, 婆婆在隨地搵到一根木枝當行山仗.

我地讓婆婆慢慢落先.


今日好多人行呢度呀.


終於到浪茄.

我又掘沙, 又跑灘.

玩夠又要慢慢上返東霸.

婆婆, 慢慢.

浪茄好靚, 但西灣都一樣咁靚.


繼續封村的話, 呢個夏季, 我地又要搵另一個沙灘來渡暑假了.

半路, 竟然仲有零星吊鐘花.

浪茄, 再見.

下次再同媽咪來過.


今日好開心, 諗緊今晚媽咪返來, 明天又四口組出動.


到東霸, 因為婆婆堅持去左廁所先, 搞到錯失兩部的士.

其他人 call 的士, 加錢都 call 唔到, 細媽唔駛加錢都 call 到, 等 15分鐘, 當然無問題.

呢15 分鐘, 咪等我擺多幾個靚 pose , 俾細媽影多幾張 lor

1 則留言:

  1. 細媽除了整嘢食, 連影相得 ^0^
    好like‘洛洛d大頭相 hehehe

    回覆刪除