2014年3月23日

140323東區自然步道

媽咪歸隊, 佢見我地昨日行完西灣山, 驚我同婆婆太攰, 細媽提前行下香港島, 佢懶諗, 一於行東區自然步道.

都唔明, 次次在入口都鬼咁大風.



我瞓醒, 好醒神.

又熟環境, 大踏步.

早起出發, 特別多街坊朋友仔.


今日又係好好陽光, 又有風, 媽咪又開始後悔, 佢話早知行九曲山.

對我, 去邊無乜關係.

以前, 我地成日搵新路線, 我同婆婆都去過好多地方.

今年, 我九歲, 婆婆快 75歲, 都係行返一些重複又合適路.

媽咪話見我同婆婆今日都好好精力.

一於行晒成條自然步道, 唔去大潭道方向走.

昨日見萬宜水庫快乾涸, 大潭水塘就快滿溢, 點解雨水唔揀落在萬宜一帶呢

剛過春分, 嫩芽甦生.

有紅芽.

又有紫芽.

可能早, 未有太多行山人士.

我地轉入柏架山道上返去大風坳.

呢邊景色更靚, 行山人又少些.

又到大霸底.

我地揀左邊上.

咁咪又可以過水霸o羅.


今日好多人讚我乖, 又肯戴太陽帽.

保護眼睛, 大人小朋友都要識.

今日行冷氣走廊, 溫度剛剛好.

每次經過呢個水缸, 仲係鑽入缸底八, 今日又八左超過一分鐘, 等媽咪估我由邊個位出返來


媽咪又試玩大頭相, 但 J1無微距, 又伙細媽諗法, 又唔成事.

媽咪, 你死心啦, 影返你影開果D風格

到大風坳都未夠12點半.

我地小休後又落山.

難得視野遠.

藍天綠林.

媽咪又學細媽, 唔知細媽收唔收貨

我同婆婆仲未算太攰, 即係未算老卦

好快又過了呢個星期, 但下星期又有雨, 仲可能有雷暴, 我聽到細媽話要玩煮飯仔過日晨呀

3 則留言:

  1. 大媽點都學唔到細媽的手法架啦 hehehee

    回覆刪除
  2. 花菲洛你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富資訊的生活分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結豐富不同的好玩好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除