2013年12月26日

131226深井野餐同樂日

紅藍綠下, 唔係行山, 究竟乜事呀 ?


吓, 原來約左朋友仔玩



咁我地早來, 搵好位置, 等佢地來前, 鬆弛下先.


咦, 佢地來喇.


Muji : 洛哥哥, 我地第一次見, nice to meet you

毛毛 : 阿妹, 乜你唔經我, 自己介紹自己o架.

毛毛 : 都係唔理你, 我知大細姨媽預備左野餐, 我走先.

其實除左毛毛同Muji, 仲有 Ray Ray, Sky B & Janet


媽咪話大人開餐先, 小朋友都有份 - 南瓜雞肉蛋卷, 咁就大細同樂

大家食飽, 就係我地玩耍時間.


Ray Ray : 乜張檯咁搖擺呢, 暈喇.


Sky B : 有郁咩, 唔覺呀.






Janet : 好耐無擺 model pose, Sky B , 行開, 唔好阻鏡頭.





Muji : Ray Ray 哥, 唔好行近, 否則我會....

我會扮暈 











不經不覺, 玩左 4 個鐘, 真係快樂不知時日過, 聽日大人要返工, 都要早D返屋企休息了.
休息一日, 媽咪好似又安排左節目呀, 但當天市區氣溫會得 9度, 婆婆會唔會怕凍縮沙呢

4 則留言: