2013年12月14日

131214塔門高流灣美食團

好耐無坐船, 究竟我地去邊呢 ?


我記得, 呢度係塔門, 本來我地一行10人4毛孩, 但我地同迪蘇先去食海膽蛋治同冰菠蘿, 於是兵分兩路

我地三個一到大草地就好開心, 周圍跑

蘇菲 : 雖然唔係藍天, 但天陰陰唔曬, 巧舒服

迪奇 : 見有一大團人在另一船上岸, 以為今日迫爆, 點知來到唔見人影, 我地可以跑晒全場


今日唔行山, 我就喪跑夠


唔留太耐, 要就返船期呀.





等我落多幾級

我乖嗎, 坐低一級

等佢地行開, 咁媽咪可以同我影獨照

我地三個都一齊行, 當然又會吠下, 聯誼呀



差唔多時間, 要去碼頭喇

我地行去碼頭途中, 已經匯合返叻叻佢地, 跟住坐船去高流灣, 一陣就到


10人點 9 味美食, 媽咪掛住食, 影漏條清蒸石蚌魚
 

叻叻 : 遲D又約埋食過叨啦


今日係大細媽同婆婆大食日, 我批准一次喇

最多去西貢海傍行返圈, 我就無異議.

但行行下, 可以有微雨, 唔留太耐, 都係早返回家, 免得淋濕冷親我

2 則留言: