2009年5月6日

天生的模特兒 ??

終於收到 Icy 姐姐寄來 5月份的犬月刊

好興奮打開看, 個主題竟然命名為 : 天生的模特兒

首先謝謝 Icy姐姐欣賞我的洛洛

自問自己影相真的不是太美, 又沒有藝術家細胞, 只是希望留下和洛洛行山時的歡樂時刻, 及為家人留下美好的回憶
起初接到姐姐邀請, 查問可否提供相片同做一個簡短o既電話訪問, 講下我同洛洛的生活趣事和拍攝心得, 用作刊在其雜誌內的一個叫「自家犬寫真」的專欄, 而該專欄是訪問一些有養狗而且喜歡與狗狗攝影的主人, 當時心大心細, 僅係問我的好妹妹兼洛洛的細媽啦。
細媽:竟然有人欣賞你D作品, 哈哈… 你D心機都無白費啦. 你唔怕人地話你出風頭, 又如果你都想和其他人分享, 其實都無問題呀, 都係訪問你之麻. 哈哈…, 不用我寫稿給你吧!! 不過都不用理會人家的閑話啦, 你做什麼都會有人話你啦!!
既然細媽都覺得無問題, 我就放膽去馬, 起碼為洛洛留下一本有佢寫真的雜誌作紀念

講返主題名 : 天生的模特兒, 姐姐起名真係抬舉洛洛, 其實無幕後一班道具組要員 (細媽及婆婆), 都無可能影到想要效果呀 











7 則留言:

  1. 大明星~洛洛

    回覆刪除
  2. Keep on going!! 媽媽是天才攝影師,洛洛仔就順理成章的天生模特兒啦!!

    回覆刪除
  3. 恭喜 ~
    大姐,你要請食飯..慶祝一下la

    回覆刪除
  4. 終於出左喇~~ Good ar^^
    喂~~ 麻煩 .. 下之見面唔該攞呢睇下好喎

    回覆刪除
  5. 其實都唔係抬舉架,洛洛真係好可愛,好有模特兒風範ma﹗
     
    同你做到訪問我都好開心﹗
     
    THXTHXTHXTHX!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. ★珍妮 & 毛毛★2009年5月7日 下午1:29:00

    yeah 洛洛上雜誌 洛媽要擺返圍慶祝下喎

    回覆刪除