2009年5月9日

090509預祝母親節@南丫島

今日陽光充沛, 我地坐早上8:30的船入索罟灣, 準備同婆婆預早慶祝母親節, 玩盡D

剛落船無耐, 大姨媽打電話來想約我地一齊玩, 佢估唔到我地咁早, 佢又話入來匯合我地, 等我地慢慢行, 等佢飛船入來


我地一早都預左慢慢行 , 成年幾無來索罟灣, 先去石排灣先


晨早空氣, 清新適暢








太耐無來, 原來加建左好多觀光牌, 我地今次來, 先知模達舊村內的一間小石屋, 係1932年建成的學校, o依家當然荒廢左啦


好多蝌蚪, 大左變我的死敵, 巧驚呀


沿途在菱角山下的旱廁, 已經改建成新式廁所, 但對出的薑花田還在





今次拖慢行, 細媽留意到, 在榕樹下部分荒廢舊村屋, 雕塑了好多不同舊農具在門楣上, 唔係用龍鳳或蝙蝠, 好有特色, 差點錯過了


我地到左石排灣, 知道大姨媽會坐 10:20船入來, 我地留o係度等佢先


我一見水, 又傻左不顧一切落水玩





而婆婆就爬上大石, 佢話要望遠喎


巧熱呀, 大姨媽仲未到ge














都係再同細媽落水玩, 邊玩邊等








終於大姨媽出場, 佢一來, 又話要落水, 可惜無帶泳衣, 只可以濕腳咋


唔好咁出wor








想唔到, 大姨媽赤腳走左去好遠好遠ge一座大石丘, 媽咪將鏡頭拉到最盡, 都係影到"小小小大姨媽"咋





玩左好耐, 肚仔餓, 我地經山地塘下的小徑回索罟灣, 原來仲係慶祝緊天后誕


我地經洪聖爺灣回榕樹灣, 因為沿途太曬, 又行過好多次, 無mud影相lor


哥哥, 我又來幫襯你喇, 唔該4杯果汁俾婆婆佢地, 另加幾片雞肉俾我o丫


我地一家都慣簡單, 隨便一間餐廳點兩三款食物就夠, 而且大姨媽專誠抽時間來陪婆, 而且大舅父又提早了兩星期陪婆婆食壽司, 相信婆婆一定好開心


2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年5月11日 下午1:38:00

    婆婆好開心呀  母親節快樂

    回覆刪除
  2. 玩得好開心wor~~~咁多位母親 母親節快樂呀~

    回覆刪除