2009年5月3日

090503半走釣魚翁徑

今日氣溫 : 21-29度, 大致天晴, 間中有雲, 仲有東風吹, 行山都唔錯

假期第三日, 原本媽咪起初打算行陽明山莊柏架山, 但始終石屎路對我腳仔無咁好, 泥路有減震作用, 加上西貢區空氣比香港島好好多, 最終揀去釣魚翁郊遊徑, 唔行去大廟, 唔太難, 又唔辛苦
我地遲左出門口, 起步都近11點了



頭段有樹蔭, 起步又有石級, 但行山無可能無石級同上落斜o架


只要帶埋遮, 慢慢行, 防曬又可防驟雨, 因為上年1月初來呢度, 突然灑左一陣雨, 好徬徨呀       


風景靚, 可惜我生得矮細, 影來影去都係草草


曬唔緊要, 最重要識走位





媽咪成日叫婆婆笑得自然D, 但婆婆次次都好假笑, 今次媽咪專登叫婆婆 : 屎八婆, 婆婆反而笑得更自然, 激屎


我次次都行快幾步, 咁就可以在樹蔭底, 慢慢等媽咪同婆婆


因為山勢問題, 媽咪要爬高上草叢, 又要婆婆就手勢入鏡, 打斜埋鏡頭, 先影到咋


覺唔覺我瘦左


其實係大細媽怕我中暑, 淋濕我全身咋





午飯時間到, 媽咪佢地午餐係昨晚整 ge 香橙小蛋糕


而我呢, 就係食自制健康雞肉乾


食飽飽, 又起行lor





媽咪記錯日子, 諗住百合花開, 原來未係時候, 但滿山仍有各式野花開








近來媽咪愛影我背影, 佢話個feeling幾好wor, 我當然一齊配合


差不多落山了





我地又係行到標距: C3109最低位, 就落回清水灣道蝦山篤 lor, 玩左3日,夠皮了, 成身泥濘, 兩點半就上左車, 趕快回家洗白白


1 則留言: