2009年3月29日

090329又係週街逛

今日 18-21度, 75-95度, 大致多雲, 有幾陣雨

清晨一場雷雨, 並無直接落在我地住呢區

大細媽怕我成日呆在家, 唔落雨, 僅係又四處走啦

屋企對開的隧道, 媽咪從來未行過, 行隧道, 我咪可以放繩自由行lor


我同媽咪瞓到 9點, 係未瞓醒同未熱身, 所以笑唔出






走多幾轉, 熱身就會笑o架











媽咪, 你走去邊呀


婆婆, 你又行去咁遠o既


幾時先齊人又行呀


我的足跡, 見嗎








市區都有好多桑樹, 近來桑子成熟, 掉滿地


我身後係龍翔道其中一個休憩處, 無任何牌指示, 即係我可以入, 我踩過場喇


相思樹開花, 好心急想去玩呀











呢兩日天氣唔好, 媽咪都係拎傻瓜機出來, 無任何要求, 順幫我寫blog用


其實我地走左好多地方, 好攰, 我要趕回家休息了


1 則留言: