2009年3月8日

090308霧雨步道

今日, 天陰, 氣溫徘徊15-17度, 濕度約 89%

但難得等一星期先可以去行山, 大霧o者, 無有怕

一落車, 在陽明山莊, 又大霧, 又寒凍, 又微雨, 媽咪見我打晒冷震, 穿起新雨行衣, 隨便影張起步相就算喇        


今日原來係奧比斯籌款, 人山人海呀, 周圍避人潮, 幾煩wor, 影相僅係無心機


我地行斜路到大潭道告示板, 就折入另一段石屎路上返山, 因為多數人行5km, 而行12km及13km的人, 又一早起步過晒呢段, 我隻耳朵先可以豎返起咋




呢個位, 我影過好多次, 但太多途人, 又指指點點話我好危險, 媽咪只係影"到此一遊"就算           




今日影得好少相, 我要為自己牟福利, 自己指定在此影一張去賺取"more 勞費"


One more please


上到大風坳, 能見度好低, 但媽咪想影張大霧相, 又冒險拎相機出來


我好彩有備而來, 又著埋T裇打底, 雖然四仔腳仔濕透, 但難得的一日假期, 我會好好enjoy


沒有留言:

張貼留言