2009年3月1日

090301生日第二擊

今日係我四歲生日後的第一天, 當然要繼續慶祝, 可惜............................

天公不造美, 原本媽咪知我鍾意行山, 準備左行西貢區山頭, 唉.................

在家出發時, 見太陽叔叔走了出來, 偷看我了一眼呀

9點半就已經入到市中心, 但................. 

毛毛細雨下, 惟有乾脆行海傍, 卻又刮起陣陣冷風, 冷得我騰騰震


又濕又凍, 點笑得出喎



停車場邊的休憩處, 又多狗, 我真係唔想停太耐


唔行好悶o架, 咪大無畏照行




如果我係飛鳥, 幾好呢








呢個生日第二擊就算咁過




鮮花伴我又點呢




全個市中心都行晒, 天氣仲係暗暗, 回家去了


點知一出市區, 太陽叔叔又出來迎接我

大細媽知我今日行得未夠, 又同我去行天橋呀




扮下o野, 整個失敗look先




紅棉盛...........放, 天氣........暖洋洋






雖然係行馬路邊, 但我次次都好享受自由行o架


早上無一張笑相, o依家補影返, 先不枉大細媽為我安排一連兩日慶祝o架












4 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年3月2日 下午1:37:00

    無太陽洛洛真係唔笑ka 喎

    回覆刪除
  2. 唔緊要啦, 下星期再行過

    回覆刪除
  3. 生日快洛洛........

    回覆刪除
  4. 洛洛,生日快樂呀﹗祝你快高長大,健康快樂﹗
     
    你篇訪問4月會出,到時記得留意呀﹗

    回覆刪除