2009年3月12日

090312甜蜜蜜@厚福街

話說一星期前某夜的晚飯後, 漫無目的地向尖沙咀, 我心思思想食甜品, 只知曾在厚福街食過, 我一向係市區路痴, 有人請纓話帶路, 當然好啦

但結果係迷失在交錯蹤橫的內街中, 重要話去尖東搵代替品, 又竟然執左笠, 我唔食麥當勞甜筒呀

今晚準備晒地圖, 但險些又行錯方向, 好彩都搵返條街, 放過你啦

未食甜品前, 僅係先食晚飯, 我地隨便入左一間食店, 唔好太揀擇, 否則我怕又搵唔返條街呀

 


真係好隨意入左呢間"椰林越南菜館"



今晚又無權點野食添, 點左又俾人否決

除左馬拉盞炒通菜外, 咖喱雞同越式炒粉皮都好唔正宗, 味道又一般


有人貪新奇, 點D恐怖鴨仔蛋, 我真係無膽去試呀


唔好食都要衣食o架

食飽飽, 又唔想走太遠, 襯時間早, 無嘜人,  一於進軍"甜蜜蜜", 食我至愛甜品

焗冰火芝士木糠布甸係佢o既


心太軟似我, 當然係我啦


唔好食住, 等我影埋合照先批准你食


第二餐係咪好味D呢

下次再去另一間, 記實條路喎, 知道未呀

6 則留言:

  1. 2個人 .. 加加埋埋 ..食貢多野 ^^;;

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年3月14日 凌晨12:15:00

    原來你係路痴呀

    回覆刪除
  3. 可用 G P S 導航.......

    回覆刪除
  4. 同你食飯個位人真係醒目...唔比你點菜....否則...等到天光都未有得食

    回覆刪除
  5. 鴨仔蛋 ..好恐怖呀>.<

    回覆刪除