2009年1月31日

090131訪尋白馬咀

因為大姨媽一家好忙, 所以一早約定農曆年後, 一家人一起在晚上團拜

剛好大細媽都放假, 我地早點入去獅子會玩下, 等大姨媽收工入來同我地匯合


我發現在獅子會有好多水道好好玩, 但就激到大細媽呼紮紮跳

今次來, 再改種菜花喎, 好靚呀  




當匯合大姨媽, 我地由白沙灣新村沿海小徑往麻籃笏, 直走大岩口至白馬咀.

到分叉位, 可選去三星灣 / 麻藍芴村或大岩口, 我地選去大岩口搵白馬咀呀

        沿小徑稍稍上山, 天晴下, 望到橋咀島, 島上有著名的廈門灣泳灘, 又叫半月灣,

可惜唔俾狗仔入      


開始行泥路了.


對出係牛尾海, 好多帆船乘風破浪. 

哎呀, 到大岩口, 碎石崎嶇不平, 步步為營先, 但對比上次行船灣繞湖, 今次簡單好多

終於到白馬咀啦

Hi, 細媽, How are you 






時間差不多, 係時候原路折返了, 又要爬石呀


夕陽下的白沙灣.

在原路離開分叉口往前行, 在右邊會見有一指示牌指去西貢對面海村, 往山爬一小段路, 就有一大條平坦路, 再走一後時間, 會見有指示往蕉坑的獅子會或對面海村, 我地約左姨丈及舅父佢地在市中心, 僅係去對面海村啦

今日全程 8 公里左右, 由 2點開始, 到西貢市中心巴士站約 5:30pm

沒有留言:

張貼留言